Fotollibres en construcció II/03 - Projectes en 360º: el fotollibre expandit, amb Laia Abril
dissabte 21/11/2026 de 10 a 14h i de 16 a 20h
Preu del taller: 135
Taller + tutoria: 250
Les tutories es realitzaran el diumenge 22/11/2026 al matí
Coordina Antonina Obrador (Call Vermell)
Aquest taller de Laia Abril proposa entendre el projecte fotogràfic com un procés integral i de llarg recorregut que pot prendre forma en múltiples formats. A partir del recorregut i la pràctica artística de lautora, sanalitzaran les relacions entre fotografia, text, investigació i formats expositius, explorant el fotollibre com a espai expositiu i lexposició com a extensió del llibre. Lobjectiu és oferir als participants eines per definir conceptualment el seu projecte, estructurar-lo i decidir com articular-lo en diferents formats, entenent el fotollibre com una peça central dins duna proposta expandida.
Sofereixen dues modalitats de participació: el taller de vuit hores, que tindrà lloc dissabte de 10 a 14 h i de 16 a 20 h, per 135 , i el taller amb una sessió addicional de tutories personalitzades el diumenge al matí, per un preu total de 250 .
Fotollibres en construcció
La creació dun fotollibre és un procés que va més enllà de la simple seqüenciació dimatges: implica construir una narrativa, prendre decisions editorials i materials, i, sobretot, definir una mirada pròpia.
«Fotollibres en construcció II: Del projecte en procés al posicionament de lautor» proposa un espai per acompanyar aquest recorregut, entenent el llibre no només com un objecte final, sinó com un lloc de pensament des don es construeix una veu i una posició dins el context contemporani.
En la segona edició, el curs sarticula en tres tallers independents però connectats, que aborden diferents moments del procés: des de lactivació del llenguatge i la mirada, fins a la formalització del projecte i la seva obertura cap a formats expandits.
Contingut
Presentació del recorregut i la pràctica artística de Laia Abril.
Anàlisi de projectes que es desenvolupen en múltiples formats.
El fotollibre com a espai expositiu i lexposició com a extensió del llibre.
Sessions de revisió, debat i tutories dels projectes dels participants. (4h)
Objectius
Entendre el projecte fotogràfic com un procés integral i de llarg recorregut.
Explorar el fotollibre com una de les possibles formes dins dun projecte expandit.
Analitzar la relació entre fotografia, text, investigació i formats expositius.
Acompanyar els participants en la definició conceptual del seu projecte.
Els participants disposaran duna visió clara i estructurada del seu projecte, amb eines per decidir com articular-lo en diferents formats i entendre el fotollibre com una peça central dins dun projecte 360º.
Centro de ayuda
Promociones y descuentos
¿Eres organizador?
Atención al cliente
¡Oups! El tiempo se ha agotado.
Recuerda que tienes 15 minutos para completar el proceso.Has excedido el número máximo de entradas para esta sesión.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradasHas excedido el número máximo de entradas para esta tarifa.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradas