PASSEJADA LITERÀRIA DEDICADA A JOSEP MARIA LLOMPART A LA SERRA DE TRAMUNTANA
EN EL CENTENARI DE L’AUTOR
Itinerari poètic i literari seguint l'empremta del paisatge de Deià en l'obra de Josep Maria Llompart. Un espai geogràfic, el de la Serra de Tramuntana, que l'escriptor mallorquí habità quan era infant amb la seva familia: com ell mateix el descriví, un 'casalot de muntanya' on passaven estius “d'aigua de colònia, de sol cruel I daurat, de ventijols sonors de cigales i de clarors tendres”.
Dia: Dissabte, 18 d'octubre de 2025
Hora: 9:30 h Cas Capiscol - bus
Itinerari: Per a millorar l'experiència literària i senderística, es tractaria de fer un caminada curta pel camí de Castelló (GR-221), entre la urbanització de ses Coves (Deià) fins a Can Bleda (Sóller). La ruta té una longitud de 3 km.
Tornada: 13:30 h cap a Cas Capiscol
Guiatge: Joan Carles Palos
Lloc de trobada: Deià
Per a millorar l'experiència literària i senderística, es tractaria de fer un caminada curta pel camí de Castelló (GR-221), entre la urbanització de ses Coves (Deià) fins a Can Bleda (Sóller). La ruta té una longitud de 3 km. Els punts d'interès on llegir i interpretar l'obra de Llompart en relació a la Serra. Sortirem en bus des de Palma i arribarem a Can Prohom.
Imprescindible roba i calçat de muntanya, aigua abastament i berenar (tot i que qui vulgui pot berenar a Can Prohom), bastons de senderisme, anorac i roba d'abric (segons previsió). Edat mínima de participació: 6 anys.
Help center
Promotions and discounts
Are you an organizer?
Customer support
Whoops! Time has run out.
Remember that you have 15 minutes to complete the process.You have exceeded the maximum number of tickets for this session.
Please complete this purchase first if you wish to purchase more ticketsYou have exceeded the maximum number of tickets for this rate.
Please complete this purchase first if you wish to purchase more tickets